یه دنیا دلم گرفته
یه دنیا دلم گرفته


همیشه...

همیشه.....
 
همیشه در حالی که یه عالمه حرف بیخ گلوت
 
چسبیده
 
یه عالمه اشک توی چشماته
 
یه عالمه حسرت توی دلت تلنبار شده،
 
 
باید بگی: خب...
 
خداحافظ ... !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 3 دی 1390برچسب:, |

 


وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم...

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

دنیا

 

بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390

 

خاکم نکنید...
چقدر سخته...
عشق یعنی...
باز هم جدایی...
کاش...
مفهوم عشق...
همیشه...
شکستنی...
دیده...
عشقم بيا......دارم ذره ذره آب ميشم...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یه دنیا دلم گرفته و آدرس

Sang-saboor.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد





zirnevis farsi lovely subf2m
همیشه بازنده
پسرک تنها
بزرگترین سایت فرهنگی
انتهای نامعلوم
love shahrzad
پاتوق خنده
ما عاشق هم هستیم
بهترین خواهم شد بهترین باش
عشقولانه بدو بدو بیا
دوسش دارممممممممم
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
قدیمی عاشق دل شکسته
شهزاده عاشق
فقط U
احساس شیشه ای
کلبه غم
عشق بی وفا
من و تو
اخبار بارسلونا
music mano to
ساعت فروشی
فرشته وصال
دل من و دل...
love
we are lover
من آغوش تو را تمنا میکنم
ضد دختر
احساس یک پسر
پسرkissدختر
خاطرات من در مجارستان
دانلود آهنگ
مهربون من
عشق من kh
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 51457
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1



جاوا اسكریپت

.

.

.

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->